Can't wait!

Riktigt soft dag om jag får säga det själv! Bara två lektioner idag. Första var ju seg som vanligt, men samhällen var rolig. haha! Det enda negativa som jag kan klaga på idag är när folk inte kan tugga tuggummi normalt! Vi satt i tysta rummet i biblioteket för att läsa. Alla där inne var tysta, MEN så sitter någon och tuggar tuggummi. Verkligen smaskar! Sådana små saker gör mig sååå okoncentrerad! Tugga med stängd mun förfan!
JAJA. slutade 13.20. Jag klagar absolut inte! Gick till stan en sväng med woody och petra! Fick lite ärenden gjorda!
Hem o dricka lite kaffe, städa lite osv. Har inte så mycket mer på hjärtat förutom att jag är ÖVERLYCKLIG över att det är fredag imorgon! Ska plugga litte spanish nu iaf! pösss!
HEJ

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0