chillar osv

Har städat. duktig tjej! men nu är jag så jävla hungrig. så jävla vidrig mat i skolan idag. inte konstigt att jag går ner i vikt när det är skola. får ju ingen riktig mat!! och så är man så trött när man kommer hem från skolan och mammi kanske inte är hemma och kan laga mat.. och man är alldeles för död för att göra det själv. så nej istället blir det skräpmat, godis, chirre och mackor.. och massa kaffe då såklart. kände att jag lät rätt bortskämd nu och det kanske inte bara är skolans fel att de serverar äcklig mat. MEN delvis! lite mitt eget också, kanske borde börja träna? hört att man blir piggare då, hahaha JAJA.
byebye!

Kommentarer
Postat av: feelgood!

Äter man regelbundet, frukost lunch å middag med minst 3 melalnmål så håller det uppe både humör å klartänkande å ork!

Å det behöver inte alltid vara nyttigt!

men något typ av mat ska det väll vara, kanske inte chips men en pizza eller hamurgetallik är inte alltid fel. å ett par mackor då å då enkelt å lätt att göra!



2011-09-02 @ 18:14:32





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0