eat shit

Hade bestämt att imorgon blir det skola, skitsamma om jag är döende eller inte, skola blir det! Men allt eftersom så känner jag, näää. Hostan och halsen gör verkligen allt för att jävlas med mig. Dessutom tror jag ingen i skolan skulle uppskatta att jag kom dit och hosta ner varenda jävel. och som pricken över i se ut som ett lik som katten släpat in.
Och för att förgylla allting har jag bitit mig i läppen på samma ställe flera gånger. Som de flesta vet så gör det så förbaskat jävla k*k ONT! regnar gör det ute också, och filosofi ska jag skriva. I just love the lovely life! Nejmen, som man säger, "efter regn kommer solsken" hoho!
förkylning is a bitch!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0