fuck this day

Att gå upp imorse var så jävla mycket pain in the ass. Övervägde om jag antingen skulle skita i hela dagen eller bara första lektion. Men är man en kämpe som jag så är man duktig och stryker båda idéerna och drar sig iväg till skolan ändå utan någon skolk. Hela förmiddagen gick åt av att sitta på en hård stol och bara lyssna. Det värsta som finns. Sen lite samhäll på det, och min koncentrationsförmåga var på botten idag, så kan inte påstå att jag fick så jävla mycket gjort. Efter det psykologi. Satt och vänta utanför klassrummet i sisådär tjugo minuter. Vår lärare var tydligen nere i lärarrummet pga att personen som gör schemat inte har dirket mycket hjärna i sitt huvud, så han delar ut olika scheman till lärare och elever. Bra där schemaläggaren! Psykologin satt jag bara och döda tid med Petra för att vi fatta inte ett skit av vad vi skulle göra. Sen ÄNTLIGEN slutade vi. Dagens ros går till Jossan som körde hem mig, och nu sitter jag här rakt upp och ner och har precis ringt ett samtal angående projektarbetet. Ska fortsätta lite med det nu, sen får dog nog bli en liten tupplur. eller långt kanske. det spörs!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0