happy happy happy

Har haft en riktigt fuldag idag, vanligtvis brukar jag vara på dåligt humör då, men inte idag. dagen har varit riktigt bra! dessutom har jag fått flera komplimanger att jag har varit fin idag? och det gör mig ju såklart jätteglad! Har så söta och fina vänner! men ah, bra dag var det ju som sagt! Har skrattat mycket, nördat wordfued, chillat, jobbat på bra i skolan osv. jag klagar absolut inte. åkte till karlstad efter skolan med becca och josefine för lite ärenden, gick sjukt bra! Gjorde även bort mig ganska så mycket, men det var bara sjukt kul! Sen blev det fika på waynes typ hela eftermiddan fram te kvälla! linus hakade på också! riktigt trevligt!
dagen har verkligen varit toppen, guu va jag tjater, men är så glad idag så då får jag tjata hur möe ja vill!
jaaamen, ska väl göra något nu. PUSSSS alla fina!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0