Jag saknar mitt hår.

Tycker verkligen det är jättegulligt och snällt av alla som tycker att mitt hår blev jättefint när jag klippte av det. Det värmer verkligen! Visst, så farligt är det inte, bara jävligt jobbigt. Jag har ju lockigt hår som inte många vet, och nu när håret är kort måste jag platta det för att kunna ha utsläppt, och det krullar sig efter två sek. Och därför måste jag typ alltid ha uppsatt. Sjukt drygt. Så det enda negativa med kort hår om man har krulligt hår är väl att det är svårt att bara ha en vanlig jävla frisyr! haha!
om det bara kunde hålla sig sådär rakt som på den nedre bilden så hade det ju vart nemas problemas!

Kommentarer
Postat av: em

du passar ju jättebra i både långt och kort hår! Så ha lockigt utsläppt hår, det är ju fint. Slipper du känna att du har samma frisyr hela tiden ;) Lovar att du kommer passa as bra i det!

2011-09-07 @ 15:19:05
URL: http://ememelies.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0