möööörn!

Jag däckade tidigt igår eftersom jag kände mig som en strandad val efter kebaben. Vaknade tidigt idag av en lillebror med världens energi. men det gör inte mig något. morgonar (mornar?) är bland det bästa som finns. har druckit mig en kopp och ligger nu i sängen igen och myser! feeeejnt det!

Svarar här igen på din andra kommentar (vem du nu är, jag vill veeeeeta vem du är!)
Jag har en himla bra förbränning och ämnesomsättning. Har svårt för att gå upp i vikt men jättelätt för att gå ner precis som du skrev. kan äta hur mycket som helst utan att det syns på min kropp. men som du säger är ju typ kaffe och macka bättre än inget alls. jag får ju ta det som ett alternativ när jag inte ätit så mycket av skolans mat.
själva maträtterna de serverar är ju helt okej, tänker mer på hur de tillagas.
och tack för ditt lycka till med PA! det värmer! :)
Kram!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0