På tal om skräpmat i förra inlägget..

..så tryckte jag nyss en kebabtallrik. var så himlans gött! har inte ätit det på evigheter. gött! så nu är jag så jävlans mätt!
fick även en kommentar på förra inlägget och tänkte svara här:
Jag försöker oftast äta frukost, men det kvittar om jag äter mycket, eller långsamma kolhydrater osv. för jag blir hungrig typ direkt när jag kommer till skolan. och måste vänta på lunchen ett tag. då blir det automatiskt att jag köper cola och kaffe istället för att liksom aah.. jag vet inte, ett beroende. dock försöker jag ta med frukt, men det mättar ju inte direkt. och att fixa ngt på morgonen för att ta med sig finns det verkligen ingen tid till. försöker äta mycket i matsalen även fast maten inte alltid är så god. eller så blir det att man går till stan och köper mat. jag slösar otroligt mycket pengar på det. och då är det inte oftast mat jag bara köper utan massa cola och annat gött som jag kan käka efter maten. eller om jag inte gör det får jag gå hungrig tills jag kommit hem och då brukar jag oftast somna, får panik när jag vaknar på kvällen för jag har massor jag måste göra, så kanske bara trycker ett par mackor. eller så sover jag inte efter skolan och pluggar istället eftersom det alltid är massa plugg. får nog ta o göra mig ett matschema! haha!

Kommentarer
Postat av: feelgood!

Du måste ha en otrolig förbränning å behöver inte träna mer än den tid du har i skolan.

Antar att du har svårare att gå upp i vikt än ner.

Tror ändå på att ta en macka å en kaffe isstället för endast snacks å cola, man behöver ju inte utsluta snacks å colan, kan ju alltid till mackan ller efter om man orkar det då!



Tackar för ditt inlägg till svar!

Hoppas att PA arbetet blir lyckat också!

fortsätt blogga!

Kram

2011-09-02 @ 22:34:45





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0