finally!

När jag tittar på gamla bilder på mig själv (egentligen inte så gamla, bara några månader) så ser jag hur smal jag var. Jag var platt som en pannkaka, och ingen jävla röv hade jag. Jag kunde käka hur mycket som helst, och ligga och dega hela dagarna, dessutom sa jag att jag aldrig skulle börja träna. Det var jag för lat för. Jag var alldeles för underviktig, men jag kunde ju inte gå upp i vikt. MEN nu, när jag väl har börjat träna, vilket jag har gjort ett tag nu, så börjar äntligen se skillnad. Jag har gått upp sammanlagt 9 kg (än så länge). Jag börjar få former, framför allt min röv, som äntligen börjar puta ut. En platt röv vill jag inte ha igen, så träna tänker jag absolut inte sluta med. Jämför jag min kropp från pinnsmal till tränad med former kan jag lugnt säga att former är fan så mycket snyggare! Dock har jag aldrig haft direkt dåligt självförtroende, och det är ju bra, för nu stiger det bara ännu mer! woho!
jag har min syster och min ork att tacka för att jag började träna! träning och former, I love it!

Kommentarer
Postat av: paulina

härligt och lycka till i fortsättningen!

2012-04-24 @ 22:31:37
URL: http://uap.blogg.se/
Postat av: CMCK

Härligt!

Får man se lite för och nuvarande bilder snart då?

Kram!

2012-04-24 @ 23:54:32
Postat av: Linn

Men snacka för dig själv goding!!

2012-04-26 @ 09:41:20
URL: http://klaralinns.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0