Idioti och vardag

Jaaa... nu har det gått ett tag sen jag skrev sist, så nu har jag massa jag vill få ur mig. hehe. Eller ja, massor vet jag inte. Kan ju börja med en sammanfattning om mig själv den senaste tiden, har aldrig velat tränat och har tyckt att shopping är tråkigt. MEN på den senaste tiden börjar jag tycka träning är kul, och jag har spenderat mycket pengar på kläder.. för mycket pengar. Fast shopping kan fortfarande vara tråkigt, men ah. Man lever bara en gång! eller?
Har även sjukt mycket skitplugg i den så kallade skolan nu. Skolan utan värme. Skolan med ungefär tre bra lärare. Skolan med sjukt mycket lärare som är helt pantade och borde gå och gräva ner sig EFTERSOM de inte fattar att en människa, rättare sagt elev, inte orkar eller hinner med ungefär 758379 prov per dag+redovisningar och inlämningar på det. Nej, kör er eget race istället. låt oss sitta och plugga som idioter (som jag förövrigt gjort idag) på vår fritid och våra helger, och så kan vi vänta på rättade prov och uppsatser i ett år eftersom ni aldrig tar tummen ur röven och rättar dom. Ni måste ju självklart ha lite fritid, ni är ju lärare.. synd om er. Detta är dock riktade till vissa lärare, inte alla. Vissa lärare ska fan ha creds som förstår oss och försöker underlätta för oss istället!
Jaa.. när jag ändå håller på kan jag väl också ta upp detta om uppmärksamhetsbitches som söker bekräftelse eller något. Hatar seriöst bimbovideobloggar som provocerar. Jag hatar dom inte för att de provocerar, utan för att de är så pantade i huvudet att de kan hålla på som de gör för att få pengar och uppmärksamhet. Trycka ner annat folk osv. Normalt? nej. vem fan vill bli hatad av hela sverige för att få uppmärksamhet? det kallar jag stört. Något annat som är stört.. eller snarare tragiskt, är när folk skriver på facebook att de ska åka till akuten. Vem fan skriver på fb att de ska till akuten. Det kallas ju akut? Nej vi går in på facebook innan jag drar så att folk vet det och ska tycka synd om mig. Alla kommer då fråga, ooh noo vad har hänt gumman? Nej.. vill inte ta det här.. ärligt. skriv det inte då.
Hörde även på nyheterna att det skulle komma snö igen, en jävla snökanon. det namnet lät ju inte töntigt eller så. det jag ville säga med detta är att jag är trött på snö. kan det inte bara vara kallt (lite kallt) och sol och INGEN snö? Ta mig utomlands, snälla.
JAJA. blev ett jävla inlägg nu, men huvudet är rensat från onödig idioti. Gött! Nu ska jag fortsätta längta till helgen då jag åker till min käraste i Oslo. Underbart är ordet!
Ha en fin kväll!
puss!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0