Sunshine

Solen lyser idag, feeetttt nice! Jag skulle absolut inte tacka nej till vår nu! yeye. Har precis käkat pannkakor te frukost (Brunch?) hehe, det var gott. Är dock jävligt mätt. Innan det städa jag min garderob, duktig som man är. Dock har jag en liten undran, hur kommer det sig att man aldrig har några kläder, men när man väl ska städa garderoben har man hur möe som helst? skumt.
Dags att göra sig iordning snart iaf. Ska ner och träna sen! Jag som alltid har tyckt att träning är överskattat, men fan vad kul det är! Behövde tydligen bara börja träna för att ändra mig. Det är ju bra!
Ha en fin dag! pösss!
Costa Rica ♥
Vill till värmen igen. Har nog aldrig velat åka utomlands så mycket som nu!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0