tisdag 24 januari

yo! sämst på att blogga. kan bero på att ja har varit bortrest och att orken försvunnit. MEN får se om jag örker medd detta! Alltid kul och klaga och skriva av sig det också. mohahha!
Kan ju börja med två grejer som jag bara måste klaga på!
Först och främst så är skolan så jävla fattig eller nöe och måste dra in på elpriserna EFTERSOM de inte har på elementen i skolan. Vad fan är grejen med det? Kul att gå o frysa hela tiden. Får sitta med jacka, mössa, vantar o halsduk för att inte frysa. BRA arbetsmiljöööö, verkligen!
För det andra blir ja så trött på människor som inte ens kan anstränga sig det minsta lilla för att se lite fräscha ut. Finns en person, som jag ärligt talat tycker är äcklig. Vet att det är elakt o säga så, men det skiter jag i. Fett och ruffsigt hår, stinker svett och ser bara allmänt ohyffsad ut.
Och det värsta är när personer (speciellt såna personer) hostar eller nyser rakt ut. HÅLL FÖR KÄFTEN FÖR FAN! vidrigt!
åååh.. skön..t! alltid lika gött o få ur sig saker.

Kommentarer
Postat av: -

Hahahahaha så jävla skön!

2012-01-24 @ 23:11:25
URL: http://Http://mimelie.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0