Halvdan dag!

När mor kom in med kaffe imorse sade hon att det var vinter ute. Humöret gick verkligen ända ner till botten, om inte ännu längre ned. Att snö kan få en att tappa livslusten så jävla mycket. Att vi skulle till kau med skolan gjorde inte humöret bättre direkt. Visst att jag vill plugga vidare. Men inte i Karlstad. Och vet inte ens vad jag vill plugga direkt. Övervägde att stanna hemma, men kände att om jag fick skjuss till skolan så skulle det gå an. Så fick det bli. Väl i karlstad kände jag att jag lika gärna kunde stannat hemma. För mycket folk. Gillar inte mycket folk. Massa tattare var det också. Ni kommer ändå inte komma in på universitetet så länge ni inte gör något i skolan. Blev absolut inte klokare över min framtid efter denna dag. JAJA. klagar lite väl mycket nu kanske.
Humöret trappades iaf upp en aning när jag fick träffa sis och virre. Gick till intersport och handlade mig ett par gloves till gymmet. Tjejen som jobbade där frågade om jag och sis var tvillingar. Fick mig ett gott skratt! Vi är tydligen lika alltså? Nog om det. Gym blev det. Bra pass med mina bruder! Sen hem och käka gröt. Älskar gröt! Och älskar att jag kan äta hur mycket som helst efter ett gympass! MAT ♥
Nog om min dag. Blev ett tråkigt "idag har jag gjort det och det.. och sen.." och bla bla!
Nu ska jag fortsätta mysa!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0