Nya tag!

OKEJ, jag är sämst på det här med att blogga. Men har fan ingen skrivmotivation.. blö! ganska irriterande eftersom det påverkar pluggandet, orkar inte. men jaja! och har nog inget speciellt att skriva om i bloggen heller så. Jag orkar inte skriva varje dag om hur min dag har sett ut eller vad jag gör just nu, om det iofs inte är någon nyfiken jävel som vill veta? Bryr mig inte om sånt där "dagens outfit" där man ser vad jag har på mig, och vart jag köpt det osv. eftersom jag inte har någon speciell stil, och bryr mig inte så möe. Vill heller inte vara en attentionwhore eller vad man ska kalla det och skriva ut mina känslor osv om jag behöver skriva av mig. Visst, kan väl komma någon enstaka mening om livet ibland, men det räknas inte. Så exakt VAD ska man skriva om? Ibland får jag ju skrivryck och måste skriva av mig om samhället osv. och det är gött. Men annars då?
i-landsproblem i bött känner jag att jag har.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0